Performance issues Yoobi
Incident Report for Yoobi
Resolved
NL Inmiddels is dit probleem verholpen.

EN This issue has been resolved.
Posted Jan 02, 2024 - 12:55 CET
Identified
NL We hebben hiervoor een oplossing die we op 2 januari om twaalf uur 's middags doorvoeren. Gebruikers worden dan uitgelogd en Yoobi zal korte tijd in onderhoud (niet beschikbaar zijn).

EN We have a solution for this that we will implement on January 2 at noon. Users will then be logged out and Yoobi will be under maintenance (unavailable) for a short time.
Posted Jan 02, 2024 - 11:14 CET
Investigating
NL Sommige Yoobi- gebruikers ervaren op dit moment performance issues; bijvoorbeeld rapporten en verlofkaarten worden traag of helemaal niet geladen. Wij zijn hiervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing.

EN Some Yoobi users are currently experiencing performance issues; for example, reports and leave cards load slowly or not at all. We are aware of this and are working hard on a solution.
Posted Jan 02, 2024 - 10:21 CET
This incident affected: Yoobi Core system (Yoobi web application servers, Yoobi Extended reporting).