Probleem met downloaden xls/pdf vanuit lijsen met filters | Issue when downloading lists containing filters to xls/pdf
Incident Report for Yoobi
Resolved
NL Het probleem met de xls/pdf downloads van lijsten in Yoobi met daarop een filter, is inmiddels verholpen. Je zou even moeten uitloggen of de pagina refreshen en dan krijg je weer de correcte xls/pdf.

EN The problem with the xls/pdf downloads of lists in Yoobi with a filter on it has now been resolved. You should log out or refresh the page and you will get the correct xls/pdf.
Posted Apr 07, 2021 - 12:46 CEST
Identified
NL Op dit moment gaat het downloaden naar xls/pdf van lijsten in Yoobi niet optimaal; wanneer er filters op de lijsten zijn toegepast, lijken die filters niet te worden meegenomen in de xls/pdf output. We werken aan een spoedige oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

EN At the moment downloading to xls / pdf of lists in Yoobi is not optimal; when filters are applied to the lists, those filters do not seem to be included in the xls / pdf output. We are working on a speedy solution. We apologize for the inconvenience.
Posted Apr 07, 2021 - 09:32 CEST
This incident affected: Yoobi Core system (Yoobi web application servers, Yoobi Task servers, Yoobi Extended reporting, Yoobi API).