Storing Inzichtmodule | Issue Insight Module
Incident Report for Yoobi
Postmortem

NL UPDATE 17-04-2021 De Inzichtrapporten laden weer en alle data is beschikbaar.

EN UPDATE 17-04-2021 The Insight reports are available and all data has been synchronized.

NL De Inzichtrapporten laden weer - het kan in specifieke gevallen voorkomen dat nog niet alle data is geladen. Zodra dat wel het geval is, zullen we dit laten weten.

EN The Insight reports are available - in certain cases not all data has been synchronized yet. As soon as all data is available in every report, we will provide an update.

Posted Apr 15, 2021 - 10:20 CEST

Resolved
NL Inmiddels is dit verholpen. Alle Inzicht-rapporten kunnen weer geladen en gebruikt worden.

EN This has been resolved. All Insight reports are functional.
Posted Apr 15, 2021 - 08:46 CEST
Investigating
NL Op dit moment ervaren gebruikers, dat rapporten in de Inzichtmodule niet worden geladen. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

EN At the moment users experience that reports in the Insight module are not loaded. We are working on a solution. We apologize for the inconvenience.
Posted Apr 14, 2021 - 09:31 CEST
This incident affected: Yoobi Core system (Yoobi web application servers, Yoobi Task servers, Yoobi Extended reporting, Yoobi API).