Verzenden e-mail vertraagd | Sending e-mails delayed
Incident Report for Yoobi
Resolved
NL: 8/2 15:10 Het probleem is door de leverancier geïdentificeerd. Zij hebben aangegeven dat het is opgelost . Wij monitoren dit. Het opnieuw verzenden van e-mails is niet nodig zolang het Yoobi systeem niet aangeeft dat de mails niet zijn ontvangen. Bij twijfel kijk zelf even in de geschiedenis tab van betreffende mail. We vragen ook om wat meer geduld te hebben voordat jullie bij onze support afdeling een melding doen.
Onze excuses voor de overlast veroorzaakt door dit probleem. Wij gaan intern evalueren wat we kunnen doen om soortgelijke gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen. Dit kost helaas tijd en wij zijn soms ook afhankelijk van externe partijen en/of jullie input.

EN: 8/2 15:10 The problem has been identified by the supplier. They have indicated that it has been resolved. We monitor this. Resending emails is not necessary as long as the Yoobi system does not indicate that the emails have not been received. If in doubt, check the history tab of the email in question. We also ask that you be a little more patient before reporting to our support department.
We apologize for the inconvenience caused by this problem. We will evaluate internally what we can do to prevent similar events in the future. Unfortunately, this takes time and we are sometimes also dependent on external parties and/or your input.
Posted Feb 08, 2024 - 15:19 CET
Monitoring
The external platform is responding correctly end timely. we are monitoring the results.
Posted Feb 07, 2024 - 21:30 CET
Identified
NL: Het Brevo platform laat momenteel al enkele dagen een grote vertraging zien bij het verzenden van e-mail. We werken met deze leverancier aan een oplossing. Ondanks dat ons systeem niet direct dezelfde dag aangeeft dat de mail is aangekomen kan deze nog wel afgeleverd worden.
EN: The Brevo platform has currently been showing a major delay in sending email for several days. We are working with this supplier on a solution. Even though our system does not immediately indicate that the email has arrived the same day, it can still be delivered.
Posted Feb 07, 2024 - 18:40 CET
Investigating
NL Op dit moment ervaren wij problemen met het versturen van emails die worden verzonden worden via het platform Brevo. Dit betreft alle klanten die namens hun eigen domein emails verzenden. Wij werken aan een oplossing.

EN We are currently experiencing problems with sending emails that are sent via the Brevo platform. This concerns all customers who send emails on behalf of their own domain. We are working on a solution.
Posted Feb 06, 2024 - 10:38 CET
This incident affected: Yoobi Core system (Yoobi sendmail).