Yoobi momenteel niet bereikbaar (opgelost) | Yoobi Software currently not available (solved)
Incident Report for Yoobi
Postmortem

Onze serviceprovider van virtuele platforms, Fundaments, had een storing op hun systeem waardoor o.a. onze servers spontaan zijn herstart. Hierdoor was onze database server twaalf minuten offline wat als resultaat had dat het Yoobi platform niet werkte.

Momenteel is Yoobi bezig om over te stappen naar serviceprovider True B.V. Dit zal begin april zijn afgerond.

Posted Mar 13, 2023 - 12:00 CET

Resolved
This incident has been resolved.
Posted Mar 13, 2023 - 11:10 CET
Monitoring
We hebben het platform herstart en we monitoren het systeem. | PLatform is restarted and we are monitoring.
Posted Mar 13, 2023 - 10:40 CET
Investigating
We are currently investigating this issue.
Posted Mar 13, 2023 - 10:31 CET
This incident affected: Yoobi Core system (Yoobi web application servers, Yoobi Task servers, Yoobi Extended reporting, Yoobi API).