Yoobi momenteel niet bereikbaar (opgelost) | Yoobi Software currently not available (solved)

Incident Report for Yoobi

Postmortem

Onze serviceprovider van virtuele platforms, Fundaments, had een storing op hun systeem waardoor o.a. onze servers spontaan zijn herstart. Hierdoor was onze database server twaalf minuten offline wat als resultaat had dat het Yoobi platform niet werkte.

Momenteel is Yoobi bezig om over te stappen naar serviceprovider True B.V. Dit zal begin april zijn afgerond.

Posted Mar 13, 2023 - 12:00 CET

Resolved

This incident has been resolved.
Posted Mar 13, 2023 - 11:10 CET

Monitoring

We hebben het platform herstart en we monitoren het systeem. | PLatform is restarted and we are monitoring.
Posted Mar 13, 2023 - 10:40 CET

Investigating

We are currently investigating this issue.
Posted Mar 13, 2023 - 10:31 CET
This incident affected: Yoobi Core system (Yoobi web application servers, Yoobi Task servers, Yoobi Extended reporting, Yoobi API).